Infolinia czynna codziennie w godz. 7:00-20:00

Aktualności

31.03.2021

Anwim S.A. zakończył proces rebrandingu samoobsługowych stacji paliw MOYA express

31 marca 2021 r. zakończył się proces zmiany barw 30 stacji eMILA zakupionych przez Anwim S.A. na niebiesko-czerwone. Tym samym projekt przejęcia i wdrożenia stacji samoobsługowych do sieci MOYA został zamknięty. Całość prac zrealizowano zgodnie z harmonogramem przyjętym w październiku ubiegłego roku.
Anwim S.A. przejął 30 samoobsługowych stacji eMILA położonych w dużych miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Gdyni, Lublinie, Poznaniu, Toruniu, Szczecinie, Łodzi czy we Wrocławiu. Proces przejmowania i wdrażania obiektów do sieci stacji paliw MOYA rozpoczął się w listopadzie ub. r. Dziś, po oddaniu ostatniego obiektu po rebrandingu, został zakończony. Co istotne, całe przedsięwzięcie zostało zrealizowane zgodnie z zatwierdzonym planem. Wybrane stacje MOYA express będą rozbudowywane o niewielkie sklepy oferujące produkty pozapaliwowe lub automaty vendingowe, dzięki którym klienci zaopatrzą się w potrzebne artykuły. Anwim S.A., właściciel marki MOYA, zapowiada, że jeszcze w tym roku pojawią się w sieci kolejne obiekty typu MOYA express.

Stacje samoobsługowe występujące pod szyldem MOYA express są jednym z trzech typów stacji paliw w portfolio sieci MOYA. Wśród nich występują jeszcze tradycyjne, konwencjonalne stacje z konceptem gastronomicznym Caffe MOYA oraz przystacyjnym sklepem wielobranżowym, a także stacje automatyczne – wyłącznie dla flot. Samoobsługowe punkty MOYA express są świetną alternatywą zarówno dla kierowców indywidualnych, jak i dla biznesowych – na stacjach można rozliczać się za pomocą wszystkich kart flotowych obsługiwanych w sieci MOYA.
– Samoobsługowe stacje MOYA express mają szczególne znaczenie w obecnych czasach pandemii COVID-19. Proces tankowania odbywa się w pełni samodzielnie, bez obecności dodatkowych osób. Klient przy słupku samoobsługowym określa ilość potrzebnego paliwa oraz sposób rozliczenia – gotówką, kartą płatniczą lub kartą flotową. Obsługa systemu jest prosta i intuicyjna, a czynna codziennie w godz. 7:00-20:00 infolinia pomoże rozwiązać ewentualny problem podczas tankowania – mówi Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A.

Zachęcamy wszystkich do wypróbowania samoobsługowego sposobu tankowania. To gwarancja najwyższego poziomu bezpieczeństwa oraz oszczędności dla klientów. Na stacjach MOYA express nie ma obsługi, dlatego jesteśmy w stanie zaoferować atrakcyjne ceny paliw. Zachęcamy także do zapisania się do naszego newslettera, który pozwala być na bieżąco ze wszystkimi promocjami dostępnymi w MOYA express – zapewnia Filip Puchalski, dyr. ds. operacyjnych MOYA, członek zarządu Anwim S.A.
Do newslettera można zapisać się, klikając w link: https://moyaexpress.pl/klienci-detaliczni
Anwim S.A. jest jedną z największych spółek sektora paliwowego w Polsce. Pod marką MOYA działa obecnie około 320 stacji paliw. Stacje sieci MOYA oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez własny koncept kawiarniano-gastronomiczny Caffe MOYA i sklep, aż po myjnie oraz ofertę MOYA Firma skierowaną do klientów biznesowych. Wszystkie stacje działające w ramach sieci spełniają jednolite standardy obsługi i jakości. Gwarancją jakości paliwa na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw – TankQ.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.