Infolinia czynna codziennie w godz. 7:00-20:00

FAQ - Jak tankować?

1

Jak otrzymać pojedynczą fakturę VAT za tankowanie na stacji eMILA włączonej do sieci MOYA?

rozwiń
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT za pojedyncze tankowanie, przed zatankowaniem wybierz na tankomacie opcję FAKTURA POJEDYNCZA, a następnie wprowadź NIP firmy. Faktura VAT zostanie wydrukowana po zakończeniu transakcji tankowania.
2

Jak otrzymać zbiorczą fakturę VAT za tankowanie na stacjach eMILA włączonych do sieci MOYA?

rozwiń
Aby otrzymywać zbiorcze faktury VAT należy zarejestrować firmę w programie dla klientów biznesowych MOYA Firma REJESTRACJA.
Oprócz możliwości otrzymywania zbiorczych faktur VAT, zyskuje się również rabaty na paliwo w całej sieci MOYA (ponad 300 stacji w całej Polsce).
3

Czy mogę od razu po zarejestrowaniu do programu MOYA Firma zatankować z rabatem i otrzymać fakturę zbiorczą?

rozwiń
Tak, rabaty na tankowanie oraz zbiorcza faktura VAT będą dostępne na stacjach przejętych przez Anwim SA [harmonogram tutaj] od razu po zarejestrowaniu się do programu MOYA Firma i aktywacji aplikacji mobilnej. Proces ten zabierze Ci najwyżej 2 minuty. Aplikację mobilną MOYA Firma można łatwo zainstalować podczas procesu rejestracji do programu MOYA Firma. Warto aktywować aplikację mobilną jeszcze przed tankowaniem - wówczas możliwe jest natychmiastowe skorzystanie z rabatu oraz otrzymanie faktury zbiorczej za wszystkie tankowania w wybranym cyklu rozliczeniowym.
4

Jak otrzymać duplikat faktury?

rozwiń
Aby otrzymać duplikat faktury VAT należy skontaktować się z infolinią tel.: 22 754 99 99. Dla klientów zarejestrowanych w programie MOYA Firma, zbiorcza faktura VAT dostępna jest po wybraniu opcji LOGOWANIE DLA FLOT na stronie www.moyaexpress.pl
5

Jak otrzymać korektę faktury?

rozwiń
Aby otrzymać korektę faktury należy skontaktować się z infolinią tel.: 22 754 99 99.
6

Do czego służy karta paliwowa MOYA Firma i jak ją uzyskać?

rozwiń
Dbając o komfort naszych klientów biznesowych wprowadziliśmy program flotowy – MOYA Firma. Oferowane przez nas rozwiązania są dostosowane do wymagań i oczekiwań firm – ich wielkości, liczby i rodzajów pojazdów, a także ilości tankowanego paliwa. Karta paliwowa MOYA Firma przede wszystkim pomaga zoptymalizować koszty poprzez atrakcyjne rabaty na paliwa oraz upraszcza proces rozliczania tankowania poprzez wystawianie zbiorczych faktur od dwóch do pięciu razy w miesiącu, w zależności od zapotrzebowania firmy. Jednak to nie wszystko – profity z użytkowania kart MOYA Firma są wielopoziomowe. Korzystanie z nich pozwala na pełną kontrolę nad dokonanymi tankowaniami poprzez panel klienta oraz aplikację mobilną. Oferta MOYA Firma to wsparcie na każdym etapie współpracy, dlatego specjalnie dla klientów flotowych uruchomiony został całodobowy help desk. Dodatkowo każdy kierowca, który dokonuje transakcji kartą MOYA Firma może zostać objęty bezpłatnym pakietem ubezpieczenia NNW. Aby uzyskać kartę paliwową MOYA należy zarejestrować firmę w programie MOYA Firma ZAREJESTRUJ. lub skontaktować się z infolinią, tel.: 22 754 99 99
7

Jak uzyskać rabaty na paliwa?

rozwiń
Jeśli jesteś klientem biznesowym i interesują Cię rabaty na każde tankowanie oraz odbieranie faktur zbiorczych, ZAREJESTRUJ FIRMĘ w programie MOYA Firma. Rabaty wynoszą 2 grosze na litrze ON i Pb95 na stacjach eMILA oraz 5 groszy na ON, PB95 i PB98 oraz 2 grosze na LPG dostępne na stacjach należących do ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA. Dla każdej firmy mamy również rabat powitalny do 10 groszy/litr (szczegóły [TUTAJ]). Na klientów flotowych tankujących powyżej 5000 l/m-c czekają indywidualne oferty - zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta tel.: 22 496 00 73 (czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00). Klientów biznesowych odbierających pojedyncze faktury VAT oraz klientów detalicznych zachęcamy do zapisania się na nowy newsletter MOYA, aby nadal otrzymywać rabaty na paliwo, informacje o promocjach i ważnych wydarzeniach NEWSLETTER.
8

Jak uzyskać zwrot pieniędzy z tankowania (reszta, nieudane tankowanie itp.)?

rozwiń
Klient powinien skontaktować się z infolinią tel.: 22 754 99 99 i pozostawić swoje dane. W ciągu jednego dnia roboczego konsultanci MOYA skontaktują się z klientem w celu weryfikacji danych. Należna kwota zostanie niezwłocznie zwrócona.
9

Jaka kwota zostanie pobrana z konta w przypadku, gdy kwota transakcji jest niższa od zadeklarowanej kwoty?/ Dlaczego na koncie blokowane są dwie kwoty - deklarowana i tankowana?

rozwiń
Przy transakcjach z użyciem karty płatniczej na stacjach eMILA, na poczet płatności za paliwo, blokowana jest na koncie klienta wstępnie przez niego zadeklarowana kwota. W przypadku, gdy kwota tankowania jest niższa niż kwota zadeklarowana, konto klienta obciążane jest wyłącznie kwotą za zatankowane paliwo, a kwota nadpłaty odblokowywana jest przez bank zgodnie z procedurami banku. Rozliczenie transakcji powinno nastąpić w ciągu kilku dni od daty dokonania transakcji. Wszystkie niezgodności rozliczenia transakcji powinny być niezwłocznie zgłoszone w banku.
10

Jak zatankować do pełna?

rozwiń
Najwygodniej jest użyć karty płatniczej. Należy zadeklarować kwotę, która powinna wystarczyć na pokrycie kosztu zatankowanie pełnego zbiornika paliwa. Ewentualna kwota nadwyżki (różnica między kwotą zadeklarowaną i faktyczną kwotą tankowania) zostanie odblokowana na koncie klienta zgodnie z procedurami właściwymi dla danego banku.
11

Co z kartą eMILA? Czy/ jak długo będę mógł z niej korzystać?

rozwiń
Karty eMILA nie są i nie będą honorowane w sieci stacji paliw MOYA. Karty eMILA nie będą honorowane na danej stacji samoobsługowej eMILA od dnia jej włączenia do sieci MOYA. Harmonogram przejęć stacji dostępny jest w zakładce AKTUALNOŚCI. W celu otrzymywania atrakcyjnych rabatów i informacji o ofercie i promocjach, zachęcamy do zapisania się na nowy newsletter MOYA - NEWSLETTER. KLIENT BIZNESOWY: Jeśli jesteś klientem biznesowym i chcesz nadal otrzymywać zbiorcze faktury VAT oraz korzystne rabaty na zakup paliwa, ZAREJESTRUJ SIĘ już dziś w programie dla flot MOYA Firma.
12

Jak nadal otrzymywać newsletter z rabatami na paliwo?

rozwiń
Zapraszamy do subskrypcji nowego newslettera MOYA w celu otrzymywania korzystnych rabatów, informacji o promocjach i innych ważnych wydarzeniach w naszej sieci NEWSLETTER. Wraz z przejęciem stacji eMILA przez Anwim S.A. rabaty z newslettera eMILA przestają działać.
13

Z czym się wiąże przyłączenie sieci eMILA do sieci MOYA?

rozwiń
W związku z przyłączeniem stacji paliw eMILA do sieci MOYA zmienia się system wystawiania faktur VAT, a klienci biznesowi otrzymują możliwość tankowania z rabatami na 300 stacjach w całej Polsce po dołączeniu do pogramu MOYA Firma ZAREJESTRUJ FIRMĘ. Jeśli jesteś klientem detalicznym lub biznesowym tankującym na pojedynczą fakturę VAT ZAPISZ SIĘ do naszego nowego newslettera MOYA, aby nadal otrzymywać informacje o rabatach, promocjach i ważnych wydarzeniach. Sieć MOYA daje gwarancję wysokiej jakości paliw potwierdzonej znakiem TANKQ. Na stacjach obsługowych znajdują się sklepy z ofertą dopasowaną do potrzeb Klientów i koncept gastronomiczny Caffe MOYA z pysznymi przekąskami oraz kawą na drogę. MOYA to także korzystne rozwiązania dla flot i dodatkowe usługi dla kierowców - poznaj nas na www.moyastacja.pl
14

Czy karty MOYA VIP są honorowane na stacjach eMILA włączonych do sieci MOYA?

rozwiń
Nie, karty MOYA VIP uprawniają do uzyskania rabatów na paliwa wyłącznie na obsługowych stacjach MOYA. Regulamin dostępny jest tutaj.
15

Gdzie można uzyskać informację, która stacja eMILA zmieniła operatora?

rozwiń
Harmonogram przejęć stacji eMILA przez sieć MOYA znajduje się [TUTAJ]
16

Jak można otrzymać fakturę VAT bez NIP?

rozwiń
Aby otrzymać fakturę VAT bez NIP należy skontaktować się z infolinią tel.: 22 754 99 99.
17

Czym wyróżnia się karta flotowa MOYA Firma gotówkowa i bezgotówkowa? Czy karta flotowa MOYA Firma jest kartą przedpłaconą i mogę ją zasilić środkami finansowymi?

rozwiń
Klientom, którzy zarejestrują się w programie MOYA Firma, wysyłana jest karta flotowa gotówkowa (kolor CZERWONY), która nalicza rabat 2 gr/litr i wymaga płatności na stacji kartą płatniczą lub gotówką. Karty nie można zasilić środkami pieniężnymi. Karta służy do naliczenia rabatu i do zarejestrowania transakcji do faktury zbiorczej. W programie flotowym MOYA Firma występują również inne rodzaje kart, wydawanych na podstawie podpisanych umów: karta flotowa bezgotówkowa (kolor NIEBIESKI) – wydawana jest dla dużych flot samochodowych, oznacza bezgotówkowe płatności na stacjach paliw MOYA oraz odroczony termin płatności (zazwyczaj 14 dni od cyklu fakturowania), indywidualny rabat na paliwo. Limit kredytowy przyznawany na podstawie aktualnych dokumentów finansowych (możliwa jest również wpłata kaucji). Karta flotowa pre-paid przedpłacona (kolor NIEBIESKI) – bezgotówkowe płatności na stacjach MOYA dla firm, które preferują dokonać przedpłaty na poczet transakcji dzięki czemu mogą otrzymać dodatkowy rabat na paliwo. Oferta również dla nowych firm które nie posiadają jeszcze historii finansowej.
18

Czym różni się karta MOYA Firma od karty eMILA?

rozwiń
Karta MOYA Firma dedykowana jest klientom biznesowym i ma przypisany stały RABAT za tankowania oraz służy do zarejestrowania transakcji do zbiorczej faktury VAT. Dodatkowo Karta Flotowa MOYA zabezpieczona jest kodem PIN - czego nie posiadała karta eMILA.
19

Gdzie mogę sprawdzić termin dyżuru operatora na stacji eMILA włączonej do sieci MOYA?

rozwiń
Aby sprawdzić termin dyżuru operatora na stacji eMILA włączonej do sieci MOYA, należy wejść na stronę https://moyastacja.pl/stacje-paliw.html, kliknąć w ikonkę stacji w danej lokalizacji i przejść na dedykowaną jej podstronę z danymi dot. oferty, dyżuru operatora i informacji na temat aktualnych cen.
20

Gdzie mogę sprawdzić ceny paliw na stacjach eMILA włączonych do sieci MOYA?

rozwiń
Aby sprawdzić ceny paliw na stacji eMILA włączonej do sieci MOYA, należy wejść na stronę https://moyastacja.pl/stacje-paliw.html, kliknąć w ikonkę stacji w danej lokalizacji i przejść na dedykowaną jej podstronę z danymi dot. oferty, dyżuru operatora i informacji na temat aktualnych cen.
21

Jak mogę zmienić PIN do karty flotowej MOYA Firma?

rozwiń
W panelu klienta flotowego można podejrzeć i zmienić PIN do przesłanych kart flotowych MOYA Firma, a także w pełni zarządzać swoimi kartami paliwowymi, dodawać/usuwać produkty paliwowe, pobierać faktury zbiorcze, mieć dostęp do historii transakcji. Aby zalogować się do Panelu Klienta wejdź na stronę: https://ebok.anwim.pl. Nazwa Użytkownika to Twój adres e-mail. Hasło zostało przesłane w wiadomości e-mail przesłanej po rejestracji. Kliknij „pierwsze logowanie”.
22

Czemu służy panel klienta flotowego i jak się do niego zalogować?

rozwiń
W panelu klienta flotowego można: podejrzeć PIN do przesłanych kart, w pełni zarządzać swoimi kartami paliwowymi, dodawać/usuwać produkty paliwowe, pobierać faktury zbiorcze, mieć dostęp do historii transakcji. Aby zalogować się do Panelu Klienta należy wejść na stronę: https://ebok.anwim.pl. Nazwa Użytkownika to Twój adres e-mail. Hasło zostało przesłane w wiadomości e-mail przesłanej po rejestracji. Kliknij „pierwsze logowanie”.
23

Jak aktywować aplikację mobilną MOYA Firma?

rozwiń
Aby aktywować aplikację mobilną MOYA Firma, należy po uruchomieniu aplikacji kliknąć pole "Autoryzuj", po czym pojawia się okno do wyboru roli: Kierowca lub Właściciel. Należy wybrać rolę "Kierowca" i przejść dalej. Kod mobilny wygenerujemy w aplikacji po kliknięciu pola "Zapłać". UWAGA: aplikacja mobilna MOYA Firma, podobnie jak karta flotowa MOYA Firma, służy wyłącznie do zarejestrowania transakcji do zbiorczej faktury VAT i do naliczenia rabatu. Płatność następuje gotówką lub kartą płatniczą (bankomatową) w czasie tankowania na stacji.
24

Co się zmieniło na stacjach eMILA przejętych przez Anwim? Sprawdź nowe zasady wystawiania kart identyfikacyjnych i faktur VAT.

rozwiń
Karta eMILA umożliwiała otrzymywanie faktur zbiorczych lub pojedynczych. Nie uprawniała do korzystania z rabatów na paliwo, była to wyłącznie karta identyfikacyjna. Kartę eMILA mógł uzyskać zarówno przedsiębiorca, jak i osoba fizyczna czy rolnik ryczałtowy.

Karta paliwowa MOYA Firma (czerwona, gotówkowa) – umożliwia otrzymywanie faktur zbiorczych, wg. wybranego cyklu (od 2-5 razy w miesiącu). Uprawnia do otrzymania rabatów na paliwa:
• 2 grosze na litrze ON i Pb95 na przejętych stacjach samoobsługowych MOYA express
• 5 groszy na litrze ON, Pb95 i Pb98 oraz 2 grosze na litrze na LPG na pozostałych stacjach sieci MOYA.
Nie jest to karta płatnicza. Karta do uwierzytelnienia wymaga podania numeru PIN. Na ten moment kartę paliwową MOYA Firma może uzyskać wyłącznie przedsiębiorca (wymagany numer NIP).
25

Gdzie znajdę PIN do karty paliwowej MOYA Firma?

rozwiń
Numer PIN przesyłany jest z kartą paliwową w ciągu kilku dni od rejestracji. PIN znajduje się również w panelu klienta na www.moyaexpress.pl lub ebok@anwim.pl - należy się wcześniej zalogować (Spis kart-> Wybierz kartę -> Zarządzaj kartą->Pokaż PIN)
26

Kto może uzyskać kartę flotową MOYA Firma?

rozwiń
Kartę flotową MOYA Firma może uzyskać przedsiębiorca. Przy REJESTRACJI wymagany jest numer NIP. Klient zarejestrowany do Programu MOYA Firma staje się klientem flotowym. Do programu można się zarejestrować mając nawet jeden samochód zarejestrowany na firmę.

Jeśli tankujesz ok. 5.000 l/m-c, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta tel.: 22 496 00 73 (czynne w dni robocze w godz. 8:00-16:00) lub wyślij maila na adres: bok@moyastacja.pl w celu ustalenia indywidualnych warunków.
27

Ile czasu będę czekać na kartę flotową?

rozwiń
Karty flotowe wysłane zostaną następnego dnia po rejestracji na wskazany adres korespondencyjny. Przesyłkę dostarczy kurier DPD.
28

Jakie dokumenty fiskalne mogę wydrukować na stacji MOYA?

rozwiń
Bezpośrednio na stacji można wydrukować ze słupka: PARAGON lub fakturę jednorazową (na podstawie wprowadzonego numeru NIP).
29

Co daje mi karta flotowa MOYA Firma?

rozwiń
Karta paliwowa MOYA Firma (czerwona, gotówkowa) – umożliwia otrzymywanie faktur zbiorczych oraz rabatów na paliwa:
• 2 grosze na litrze ON i Pb95 na przejętych stacjach samoobsługowych MOYA express
• 5 groszy na litrze ON, Pb95 i Pb98 oraz 2 grosze na litrze na LPG na pozostałych stacjach sieci MOYA.

Ponadto dzięki rejestracji w programie MOYA Firma uzyskuje się dostęp do Panelu Klienta, w którym można:
  • podejrzeć PIN do przesłanych kart
  • w pełni zarządzać swoimi kartami paliwowymi
  • dodawać/usuwać produkty paliwowe
  • pobierać faktury zbiorcze
  • mieć dostęp do historii transakcji 
UWAGA! Karta flotowa gotówkowa (czerwona) nie jest kartą płatniczą, jednak wymaga uwierzytelnienia transakcji numerem PIN. Umożliwia to zakwalifikowanie transakcji do faktury zbiorczej i naliczenie rabatu. Gdzie można znaleźć numer PIN? - przejdź do punktu 25

Aby uzyskać kartę paliwową MOYA należy zarejestrować firmę w programie MOYA Firma ZAREJESTRUJ lub skontaktować się z infolinią, tel.: 22 754 99 99.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.